Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kion121

:-)))

Celá Evropa je multikulturní už hezkých pár století.

Problém je v tom, že to co vy si představujete pod pojmem

multikulturalismus může fungovat pouze sousedí-li spolu kultury si

podobné, a stejně se konfliktům neubráníte.No a teď si představte, až si do Evropy, díky lidem jako vy, dovezeme patřičné množství muslimů.Co myslíte, jak to dopadne???!!!8-o;-€Rv

+1/0
22.2.2012 20:29

DixiD

Díky takovým idealistům, jako jste vy,

nemůže žena jít v klidu a bezpečně po ulici ani v tak starém a kulturou známém městě jako je Paříž.

Byla jsem naprosto v šoku při své návštěvě tohoto města. V první chvíli jsem si myslela, že jsem se ocitla někde v Africe....ale Eifelovka tam byla....Hrůza, hrůza , hrůza.... Policistu jsem nepotkala na ulici ani náhodou a zůstat ve městě trochu déle, řekněme do osmi nebo desíti a jen se tak projít (bavím se o historickém centru města, do okrajových čtvrtí si nikdo netroufne...) .....Nesmysl....

A myslím, že mnozí mají s podobným "obohacováním" ještě lepší zkušenosti. Takže děkuji, nechci.

+3/0
22.2.2012 9:54

dluhousek z narodni fronty

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

a cim to je ze podobne blba situace je i v zemich a obcich kde nejake jine kultury nejsou ?

0/0
22.2.2012 9:56

jeste asocialnejsi grupa

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

napriklad ?

0/0
22.2.2012 11:59

markyz.Gero

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

kruciš kde je ta druhá Paříž o které píšete? moje zkušenosti z celkem hojných návštěv tohoto města jsou opačné

+1/0
22.2.2012 9:56

dluhousek z narodni fronty

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

urcite jsou tam nejaky blby ctvrte, ja se v noci na hajich v praze taky necejtim nejlip :)

ale okoli place de la bastille kam jezdim je v noci v pohode a to tam je hodne rusnej nocni zivot

0/0
22.2.2012 10:03

markyz.Gero

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

ono to bude trochu jinak, pařížan nějakým šestým smysle vycítí cizince a zvláště ženu, ony pařížanky nejsou nijak oslnivě krásné ale vždy velmi elegantní, málokterá česká žena s nimi v tom může soutěžit, třeba paní vypadala poněkud neelegantně a vzbuzovala údiv a tím se jí zdálo že po ni jdou

+2/0
22.2.2012 10:07

dluhousek z narodni fronty

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

pro mne osobne je to tam docela prca. dokazujici spis na uspech multikulti. do parize mne poprve pozval cesky emigrant a ubytovani zaridila jeho zidovska pritelkyne u svych arabskych kamaradu ;-D vse samozrejme puvodem. vsichni se dnes citi francouzi mozna s nejakymi koreny. vse je to o socialni situaci apod.

0/0
22.2.2012 10:14

markyz.Gero

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

máto ovšem i háčky, promluvte na rodilého pařížana německy a máte smůlu ;-D

0/0
22.2.2012 10:18

dluhousek z narodni fronty

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

i s anglictinou bejva ouve (tam zase dalsi kousek zleho multikulti, nejlepe si anglicky popovidate s cernochy a mladymi)

0/0
22.2.2012 10:22

dluhousek z narodni fronty

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

p.s. necitil jsem v tom zlou vuli. do dnesniho dne nemohu zapomenout jak jsem se velmi v dobrem bavil asi 3/4 hodiny s majitelkou mensi pekarny, ktera mi pak dala jeste kafe byt jsme oba nerozumeli tomu druhemu ani sluvko :)

0/0
22.2.2012 10:23

markyz.Gero

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

nejlépe použít všechna francouská slovíčka co člověk zná a použítvat hodně:  sil vous plait a merci

0/0
22.2.2012 10:33

dluhousek z narodni fronty

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

tak to je samozrejme (dnes jsem na tom vubec lepe ale nejak clovek zacinal ), to je zaklad kdyz clovek jede kamkoliv naucit se pozdravit, poprosit a podekovat.

0/0
22.2.2012 10:38

habit-.!..

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

... a vy jste je na rozloučenou obdaroval korálky a mašlemi a panu vedoucímu jste dal kapesní nožík s malovanou střenkou... možná se tam cítíte tak bezpečně, protože vy ty nadržené hochy tak nerajcujete...:-/

0/0
22.2.2012 18:03

habit-.!..

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

... možná je to opačně - třeba vy se tam cítíte bezpečně proto, že o umolousanýho dědka nemají prostě zájem...:-/

0/0
22.2.2012 18:06

Emiliano Zapata

Re: Díky takovým idealistům, jako jste vy,

Musíš se taky pohybovat ve správných čtvrtích. To jako by si někdo po návštěvě Chánova vykládal jak to chodí u nás.

0/0
22.2.2012 19:36

maruširi.vr.11

Z definice kultury

je multikultura oxymoron. Víc k tomu nemá smysl něco psát.

+1/0
22.2.2012 9:42

dluhousek z narodni fronty

Re: Z definice kultury

dejte vseobecnou pro kazdeho zavaznou definici kultury :)

0/0
22.2.2012 9:46

ErikM

Re: Z definice kultury

No já v tom oxymoronu asi žiju, chodím nakupovat zeleninu k vietnamcům, do večerky k vietnamcům, bydlím v domě kde je polovina rusů a ukrainců, zubaře mám araba, na stavbě co dělám je většina dělníků z bývalého sov. svazu, na akupunkturu číňana, na jídlo do hospody u inda, libanonce.....a to jsem furt v Praze

0/0
22.2.2012 9:52

simekmartin

Je to vůbec možné?

Multikulturní globalizace je nemožná, protože tomu brání dva hlavní aspekty a to 1.) politický a za 2.) náboženský. Tyto aspekty již na tomto světě udělaly spoustu zle a vrací celé lidstvo stále v čase zpět. Musím se přiznat, že multikulturní globalizace je můj sen. Být v jednom světě, s jedním jazykem a s komplexním vnímáním potřeb a zájmů tohoto světa. Spolupracovat na světových programech bez politických a náboženských ambicí by přitom tento svět posunul dál. Musíme hladinu našeho vnímání posunout dál, než jenom k vnímání xenofobních nálad. Je mi to jedno, jestli jsi černoch, vietnamec, žid, ukrajinec, křesťan, muslim, invalida,... . Já tě vnímám jako člověka a když se člověk bude chovat k druhému s úctou a pochopením pak je to základ k multikulturní globalizaci :-)

0/0
22.2.2012 9:39

Tajemný muž

Absolutně nesouhlasím

Lidé nemají problém s cizinci, kteří se chovají slušně a respektují právní řád. 99,9% Čechů nevadí Vietnamec prodávající od rána do noci na tržnici, ve večerce či vařící v restauraci. Ukrajinec kopající příkop taky nikomu nevadí. Černoch je jeden z nejoblíbenějších hlasatelů zpráv a charisma mu opravdu upřít nemůžete. Čechojaponec je jeden z nejoblíbenějších bloggerů.

To, co se lidem nelíbí a z čeho mají strach, není paradoxně větší množství cizinců, ale to, co je nám vštěpováno - že tito cizinci mají větší práva a menší povinnosti, než my. Že nemusí respektovat náš právní řád, naši kulturu, naše zvyky v případě, že jejich kultura je s tímto v rozporu, ale my tu jejich kulturu musíme respektovat beze zbytku. Že oni mají na naše území větší právo než my. Že oni můžou diktovat nám, co máme dělat, protože jsou cizinci. Že když spáchají trestný čin, musíme být mnohem schovívavější, než ke svým lidem.

To je ten problém a to je to, co se lidem nelíbí a čeho se bojí.

+2/0
22.2.2012 8:19

Tajemný muž

Re: Absolutně nesouhlasím

Uvedu jeden příklad - Mohamed zneužíval (tuším) 9 letou dívku.To je fakt a fakta nemohou být rasistická.Proto radikální muslimové nevidí problém na tom pohlavně zneužívat dívky od 9 let.Když si v Rakousku dovolila (taková drzost!!!) jedna politička prohlásit,že provozovat sexuální styk s dítětem mladším 15 let v pořádku není,byla odsouzena.Za co?Za to,že urazila kulturu muslimů.Takže muslimové nemusí respektovat naši kulturu ani naše zákony (přestože je to na našem území),ale my musíme respektovat tu jejich,přestože je v rozporu s naším právním řádem,našimi zvyky apod.A takových příkladů najdete nespočet.Když ve Francii muslimové kradli,nachytala je policie a oni se při útěku před ní schovali v rozvodné skříni vysokého napětí (a zemřeli),půlka Francie hořela.Muslimové totiž mají právo krást a policie nemá právo je stíhat.To se nám má líbít?To není o strachu z cizinců,to je o tuposti multikulturalismu,jak je nám vštěpován - že cizinec je víc než našinec a našinec se mu musí podřídit!

0/0
22.2.2012 8:24

Tajemný muž

Re: Absolutně nesouhlasím

Pokud vím, vždycky platilo, že když chci někde žít, musím repsektovat zákony, kulturu a zvyky tamních obyvatel. Navíc se každý stát může svobodně rozhodnout, jestli daného člověka přijme či ne. Nyní nám multikulturalisti říkají, že jsme povinni přijmout kohokoli, kdo projeví zájem u nás žít a nemáme právo ho odmítnout, protože on má na naši zem stejné právo jako my. V případě, že tady nemáme dost místa, musí se naši obyvatelé uskromnit, abychom ho mohli přijmout. Navíc musíme respektovat jeho zvyky, ikdyž jsou v rozporu se zákony, protože to je jeho kultura a my nesmíme utlačovat cizí kulturu. Pokud je naše kultura v rozporu s tou jejich (např. jíme vepřové a jim se to nelíbí, nebo máme psy jako domácí mazlíčky), musíme s tím něco udělat, aby se oni necítili uražení. A to se nám má líbit? Že musíme zlikvidovat svou kulturu, aby se cizinci cítili dobře?

Opravdu to není o xenofobii (strachu z cizinců), je to o tuposti většiny dnešních multikulti zastánců.

0/0
22.2.2012 8:28

dluhousek z narodni fronty

Re: Absolutně nesouhlasím

reknete kdy kde kdo rika ze nejaky cizinec u nas nemusi respektovat nas pravni rad ? je legracni jak bojovnici s multikulti protoze nemaji argumenty tak neustale lzou a prekrucujou realitu. z jednoho prikladu problemoveho procenta populace delaji zavery na celek, soudni spory prekrouti jak obsah tak vysledek a hlavne druhe strane vkladaji do ust tvrzeni, ktera nikdy nerekli

zopakuji konkretni jasnou otazku

ktery cesky politik ci jina osoba prohlasila "cizinci nemusi respektovat nas pravni rad" - kdo, kdy a samozrejme dukaz

0/0
22.2.2012 8:55

Tajemný muž

Re: Absolutně nesouhlasím

Politici většinou neprohlašují vůbec nic,to prohlašují absolventi filozofických oborů,kteří se shlédli v multikulturalismu. Půjčte si v knihovně nějakou výstavní knihu multikulturalismu a nebudete se stačit divit.

A soudní rozhodnutí to taky deklarují.

V čem jsou soudní spory překrouceny?Podívejte se na to,jak a za co jsou trestáni příslušníci majority daného státu a jak a za co jsou trestány minority a cizinci.Soudy se bojí soudit spravedlivě,protože by je někdo mohl obvinit z rasizmu.A o výhodách pro nějaká etnika nemusíme chodit daleko,například romové mají zákonem garantovanou přednost při úmísťování dětí do školky (a nezáleží na tom, jestli pracují),navíc jejich dětem (opět ze zákona) stát platí jak stravu,tak i koníčky (kroužky,výlety,tábory). Stačí to?

Mimochodem,v Karviné se kolem Lázní Darkov uvažuje o zpřísnění pohybu psů,protože to vadí Muslimům (kteří jsou častí návštěvníci lázní).Tato informace je neoficiální,mám ji od člověka,který je na tamní radnici.Taky nic?

0/0
22.2.2012 9:39

dluhousek z narodni fronty

Re: Absolutně nesouhlasím

ktery cesky politik ci jina osoba prohlasila "cizinci nemusi respektovat nas pravni rad" - kdo, kdy a samozrejme dukaz

dostanu dalsi obecne kecy ktere se pokusi odvest tema od otazky dokazujici vase lhani ?

rozhodne

ale ja tu otazku budu klast neustale at se pokusite mluvit o cemkoliv jinem. dokud nepriznate ze jste lhal

0/0
22.2.2012 9:45

Tajemný muž

Re: Absolutně nesouhlasím

Politik to nahlas neřekne,politik to dělá svými činy.Jak jsem uváděl,politici v Karviné chtějí omezit pohyb psů kolem Lázní Darkov z důvodu toho,že to vadí muslimům.Nahlas to neřeknou,protože by je občané rychle vyměnili (a to nechtějí).Když se jich na to zeptáte přímo, apřou to a pak uvidíte,co schválili. Výmluva - já jsem si toho nevšiml,to nebyl účel.

Mimochodem (ale za tohle mě odsoudíte),Katarský princ a zneužívání dívek mladších 15 let.Ano, e to sporné, protože dívky věděly,do čeho jdou a dostali za to zaplaceno,ale když už zavíráme lidi za to,že si z internetu stáhli fotky,proč nezavřeme někoho,kdo vyloženě děti zneužíval?Zlepšení vztahů s Katarem?Pokud si vzpomínám, ak pan Pospíšil jednou prohlásil,že to princ nepovažoval za závadné,protože u něj doma je to normální,tak bychom mu to měli odpustit i v rámci zlepšení vztahů s Katarem.Pak to rychle odvolal.

Dívejte se na to,co politici dělají a ne na to,co říkají. Oni totiž většinou říkají něco jiného,než co nakonec dělají!

0/0
22.2.2012 10:00

dluhousek z narodni fronty

Re: Absolutně nesouhlasím

takze NIKDY NIKDO NEPROHLASIL TO CO JSTE VY MU VLOZIL DO UST ...........

cili jste jasne lhal

0/0
22.2.2012 10:03

Tajemný muž

Re: Absolutně nesouhlasím

Naopak, Vy vkládáte do úst mě, co jsem neřekl!!! Já tam napsal, že jistá rakouská politička prohlásila, že není v pořádku provozovat sexuální styk s osobou mladší 15 let a to je FAKT!

Nikde jsem nepsal, že to politici prohlašují, já psal, že to prohlašují multikulturalisti. Problém je, že podle toho skáčou soudy a politici ve strachu, aby je někdo neobvinil z rasizmu a xenofobie.

Takže nejsem to já, kdo lže či vkládá do úst někomu něco, co neřekl. Přečtěte si vše, co jsem napsal ještě jednou, pokud máte problém v porozumění psaného textu, rád Vám jej vysvětlím. ;-)

0/0
22.2.2012 10:31

dluhousek z narodni fronty

Re: Absolutně nesouhlasím

ja chci vedet jasne a konkretne

kdo kdy a kde prohlasil "cizinci nemusi respektovat nas pravni rad"

0/0
22.2.2012 10:32

Tajemný muž

Re: Absolutně nesouhlasím

Napsal jsem obecně jiné kultury.

Takže například romea.cz.

0/0
22.2.2012 10:43

dluhousek z narodni fronty

Re: Absolutně nesouhlasím

kdo, kdy a kde tvrdil ze cizinci nemusi respektovat nas pravni rad ?

0/0
22.2.2012 10:44

Tajemný muž

Re: Absolutně nesouhlasím

A abyste byl příště spokojený, ode dneška si zakládám podrobnou evidenci.

0/0
22.2.2012 10:47

dluhousek z narodni fronty

Re: Absolutně nesouhlasím

diky za potvrzeni ze jste lhal

0/0
22.2.2012 10:49

Tajemný muž

Re: Absolutně nesouhlasím

Opět tam vidíte něco, co tam není. Já to zobecnil, nelhal. A opět opakuji, podívejte se na výsledky soudních řízení a přečtěte si nějakou multikulti příručku. Tam to uvidíte černé na bílém.

0/0
22.2.2012 11:30

Emiliano Zapata

Re: Absolutně nesouhlasím

Nehádej se s nimi, jsou to tupci a čím víc toho budou psát, tím víc průhledné to je. Na to jim skočí akorát blbec a těch naštěstí moc není.

0/0
22.2.2012 19:39

osvobozeni

Nechte toho laskavě. Ano?!

http://www.yorkshirepost.co.uk/news/around-yorkshire/local-stories/girl_convicted_of_slash_attack_1_2377996

.

Takto si multikulturní soužití opředstavují ve Velké Británii Somálci = muslimové. 30stehů na obličeji dítěte, je trochu silná káva.

A pokud náhodou budete opovopat, že toto není běžné, a že toto je výjmečná událost, která se "přihodila náhodou". Tak odpovím, že nepříklad ve Švédském Malme zemřelo za poslední 3 roky rukou multikulturního obohacení ze strany přistěhovalců, více Švédů na ulicích pouze tohoto města, než všech Švédů, kteří zemřeli ve válce v Afganistánu. A to tam Švédové mají svoji jednotku od počátku války!

Je mi z Vás zle madam. EURv

+3/0
22.2.2012 6:29

dluhousek z narodni fronty

Re: Nechte toho laskavě. Ano?!

a mne je zle z lidi co u kazdeho clanku co neni v souladu s jejich nacistickou linii nenavisti musi opakovat stale stejnou lez o tom ze ty cizi kultury delaji ritualni vrazdy a proto jsou vsichni vcetne nemluvnat zodpovedni

0/0
22.2.2012 7:57

Míra 4.2

Re: Nechte toho laskavě. Ano?!

Vrať se do Národní fronty a socialistického internacionalismu a jeď se obohatit třeba k soudruhům do Severní Koreje...

+2/0
22.2.2012 8:03

dluhousek z narodni fronty

Re: Nechte toho laskavě. Ano?!

no jo nutit k emigraci ti co maji jiny nazor nez vy soudruzi, to uz zname i kdyz se prebarvite jak chcete. severni korea je pro vas iedal a raj, tam nemate ty zle cizince a vsichni vyznavaji jen jeden nazor. presne to po cem sni cesti nacicci bojujici se zlym multikulti

+1/0
22.2.2012 8:11

zajicek jacicek

Re: Nechte toho laskavě. Ano?!

Souhlas.Hodil bych tuto multikulti pani,mezi par muslimu,na hrani.Bylo by zajimave,vyslechnout ji po poznani.

+1/0
22.2.2012 8:18

dluhousek z narodni fronty

Re: Nechte toho laskavě. Ano?!

a cim by se chovani paru muslimu lisilo od chovani vas lidi kteri na ni tady nenavistne plivete jen protoze ma jiny nazor ? tim ze by bylo lepsi nez vase ? ano to je dost mozne

0/0
22.2.2012 8:52

Enter67

Japonci kladli důraz na oči

No, ono je víceméně provařené, že Japonci jsou od dob, kdy uviděli prvního člověka evropského typu naprosto umanutí po očích našeho běžného tvaru. Z té jejich umanutosti ostatně vznikl i jeden jejich kulturní fenomén, zvaný manga, kde mají postavy oči nepřirozeně zvětšené, čímž si Japonci zase kompenzují ty své asijsky tvarované oči. Proto tak kladou důraz na oči. ;-)

0/0
22.2.2012 1:13

habit-.!..

... pokud ta změna spočívá v tom...

... že k vám přijde host a začne vám přestavovat byt tak aby vyhovoval jemu a jeho životnímu stylu, pak pokud tuto změnu vnímáte jako obohacení, může se stát, že skončíte na dvorku přivázaná u boudy a budete vděčná za každou ohlodanou kost... pokud vnímáte změnu jako povinnost se podvolit, jak to vnímají naši aktivističtí multikulturalisté, ani si nic jiného nezasloužíte...

+12/0
21.2.2012 22:50

dropa

Re: ... pokud ta změna spočívá v tom...

R^ Snad nás normálních domorodců bude v rozhodující chvíli většina...;-( ;-)

+1/0
21.2.2012 22:58

dluhousek z narodni fronty

Re: ... pokud ta změna spočívá v tom...

a co udelate s temi kteri si dovoli mit jiny nazor (at je jakykoliv) nez nejaky vas unifikovany dav klonu ?

0/0
21.2.2012 23:00

jeste asocialnejsi grupa

Re: ... pokud ta změna spočívá v tom...

co by ... nechame je, at si klidne mlati hlavou o zem petkrat denne, kdyz je to bavi ... ovsem pouze do okamziku, nez zacnou to mlaceni hlavou o zem pozadovat i po me, po moji pritelkyni zacnou pozadovat, aby nosila rucnik pres oblicej a po moji hospode, aby nenabizela k jidlu veprove maso. jakmile zacnou ti "ostatni" cokoliv z vyse uvedeneho pozadovat, konci cas tolerance a zacina cas bolesti a skripeni zubu.

+1/0
22.2.2012 12:06

tajny agent

Re: ... pokud ta změna spočívá v tom...

Problem prave je, ze oni si pockaji az jich bude vetsina a pak si to pouze odhlasuji ponevad budou domorodci oni a prot je dobre vedet co maji za lubem ... . Jako nackove i oni otevrene hlasaji jaky je jeich cil takze neni problem se k jejich uceni postavit hned na zacatku celem a proste si je dovnitr nepustit.

0/0
23.2.2012 2:21

kion121

Re: ... pokud ta změna spočívá v tom...

pošleme tam odkud přišli.Co by?

0/0
22.2.2012 12:16

Ravenek

Ono to není tak "jednoduché"

Přijímáme západní kulturu, ano. Proto, že kultura západního světa nám je víceméně blízká, do USA přišla z Evropy, v Evropě jsme také my. S čím mají odpůrci "multikulti" problém je kultura zcela cizí, například kultura arabských zemí. Uznávají jiné náboženství, než jaké má stovky let kořeny v Evropě. Jiné kulturní tradice. Lidé nemají problém přijmout části západní kultury, protože jim je blízká. Bojí se naopak toho, co je naprosto cizí. Jídlo z amerických fast foodů nebo oblékání masek na Halloween mi nepřijde příliš srovnatelné se snahou zavést právo Šária (například v muslimských "ghettech" v Británii), které je s evropskou kulturou neslučitelné. A hlavní rozdíl je především v tom, že zatímco "blízkou" kulturu můžeme přijmout, "cizí" může tu naši vytlačit.

+1/0
21.2.2012 22:13



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.